Практичний посібник "Комунікація громадських ініціатив. Для тих, хто творить зміни"

В посібнику комунікації громадських ініціатив розглянуті комплексно — від планування інформаційної кампанії до організації робочого тижня комунікаційної команди. Тож книга насамперед буде доречною для громадських активістів/команд, які починають свою діяльність чи планують нові завдання.

Публікація цього посібника була профінансована Урядом Великої Британії в рамках проекту «Будуємо мости заради реформ і довіри», що виконує Інститут масової інформації. Погляди, виражені в ньому, належать авторці і можуть не співпадати з офіційною позицією Уряду Великої Британії. 

 

Зміст

Розділ 1.

ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ СУСПІЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 

Будувати ставлення, а згодом і розуміння, а не просто медійну присутність 

Про історії, знання та якість матеріалів

 

Розділ 2.

ГРОМАДСЬКА ІНФОРМАЦІЙНА КАМПАНІЯ. ПЛАНУЄМО СТРАТЕГІЮ

Формування команди комунікаторів. Завдання, які стоять перед

PR громадської ініціативи

Як плануємо зміни?

QUO VADIS? З ким нам по дорозі. Проектна лінійка

Визначаємо базові елементи «проектної лінійки»

Обираємо стратегію

 

Розділ 3.

ВПРОВАДЖУЄМО ІНФОРМАЦІЙНУ КАМПАНІЮ

Будуємо тактику

Що передбачає ефективне впровадження

Оперативне планування

Базовий перелік інструментів у кампанії

Пряма дія 

Організація роботи з волонтерами при проведенні широкої прямої мобілізації

І ще трохи про ПЛАН

 

Розділ 4.

КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОЇ ІНІЦІАТИВИ. ПОЧИНАЄМО І ПРОДОВЖУЄМО :)

Створення та підтримка бренду

4 Комунікація громадських ініціатив

Організація внутрішніх комунікацій

Формування мережі підтримки. Лінійка лояльності

Логіка медіа-комунікації 

Комунікація з цільовими аудиторіями 

Контроль якості продукту 

Забезпечення відкритості 

 

Розділ 5.

ОДИН ТИЖДЕНЬ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМАНДИ

Підготовка плану-графіку інформаційної присутності 

Практичні поради з планування

Що передбачає інформаційний супровід події

Додаткові інструменти інформаційного супроводу події 

Деякі поради з написання матеріалів

Графік тижня

Післяслово

 

Про авторку.

Автор: 
Ярина Ясиневич
Видавництво: 
ТОВ «Софія-А»
Місце видання: 
Київ
Рік видання: 
2016
Кількість сторінок: 
103